.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش عضو جبهه پایداری به ائتلاف اصولگرایان و اصلاح‌طلبان
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری معتقد است ائتلاف اصولگرایان و اصلاح طلبان ممکن نیست و اصولگرایان پرحاشیه برای هزینه ندادن به سمت اصلاح طلبان گرایش پیدا می کنند.

به گزارش شمال نیوز، امیرحسین قاضی‌زاده، نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ائتلاف اصولگرایان و اصلاح طلبان امکانپذیر نیست، به نامه گفت: اینکه بگوییم این دو جریان نمی توانند ائتلاف کنند موضع گیری تندی نیست، بلکه مشخص کردن مرزها است. اصولگرایان و اصلاح طلبان رقیب هستند و نمی شود وقتی در جریان اصولگرا هستی در جریان اصلاحات به عنوان جریان رقیب هم قرار بگیری.

وی با بیان اینکه وقتی رقابتی در انتخابات شکل می گیرد افراد یا اصولگرا هستند یا اصلاح طلب، خاطرنشان کرد: هر اصولگرایی با اصلاح طلبان ائتلاف کند دیگر اصولگرا نیست و وارد جریان اصلاحات شده است. وقتی افراد تغییر جهت می دهند نمی توانند اسم خودشان را میانه رو بگذارند. مثلا کارگزاران بخشی از راست سنتی بود که کم کم اصلاح طلب شد و الان نیز یکی از لیدرهای اصلاح طلبان هستند.

این عضو جبهه پایداری ادامه داد: آقای روحانی و هاشمی رفسنجانی نیز عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز هستند ولی الان می توانیم این دو را در چارچوب اصولگراها بدانیم؟ قطعا اینها مواضع شان به اصلاح طلبان نزدیک تر است.

وی در خصوص ریزش های رخ داده در جریان اصولگرا طی سالهای اخیر و گرایش برخی افراد منسوب به این جریان به سمت اصلاح طلبان، اظهار کرد: پایداری، حفاظت و مقاومت بر اصول هزینه دارد و خیلی‌ها نمی خواهند هزینه بدهند، پایبندی بر اصول عاداتی چون زندگی ساده و بی حاشیه را می طلبد.

قاضی زاده تصریح کرد: هرکسی که حاشیه دارد کم کم از اصولگرایی جدا می‌شود و اصلاح طلب می شود. اصلاح طلبان باید فکری به حال خودشان کنند و ببینند چرا ریزش‌های این طرف به آن سمت می‌رود.

وی در خصوص احتمال شکل گیری طیف اعتدالیون به رهبری ناطق نوری و لاریجانی در انتخابات مجلس دهم، نیز گفت: در این مورد اظهار نظری ندارم و باید منتظر چندماهه آینده برای اظهارنظر در مورد این طیف باشیم .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.